fredag 8. april 2011

RESTE PUTER

For noen uker siden ble jeg ferdig med dette sengeteppet...


Det selvfølgelig igjen en del remser av alle stoffene og av de har jeg laget 4 puter... Skal nemlig prøve å bli litt flinkere til å bruke opp noe av det jeg har liggende dette året :O)



Baksiden av putene er sydd av Lin stoff akkurat som senge teppet..


Og lukkingen er 4 knapper..Syns egentlig det går ann å bruke putene med baksiden fram også...

Av de aller minste bitene lagde jeg nåleputer !!


Denne ble min favoritt og er i bruk daglig !!!

Tusen takk for alle koselige kommentarer jeg får fra dere og en spesiell takk til mine 3 følgere :O))) Ha en strålende helg alle sammen !!!

Klem fra Hege :O)

2 kommentarer:

  1. Så fint teppe, og små & store puter:)

    SvarSlett
  2. Hei Hege !
    Så flotte håndarbeider! Lekkert!
    Ha en god helg og hils til alle!
    Klem!

    SvarSlett