tirsdag 5. april 2011

AWARD

Jeg har fått min første Award av A Solobabe Produkt,tusen hjertlig takk !!!


Awarden skal sendes videre til 5 bloggger med mindre enn 100 følgere :O)

Det var ikke lett å finne,men jeg fant tilslutt 4...SORRRY !!!

Alle de andre jeg følger har så utrolig mange flere :O)

Selv har jeg bare 2 :O)


Awarden sendes videre til :



Fru- Jansen

Mitt Blogglandia

Hobby Meg Her

Skrekk og Gry



De lager alle kjempe fine ting !!!

Håper de vil ta i mot...

Ha en strålende dag alle sammen !!!

Klem fra Hege :O)

5 kommentarer:

  1. Hei Hege,
    Gratulerer med velfortjent award!
    Ha en strålende dag du også.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk, det var koselig sagt :O)
    Klem fra Hege :O)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for awarden!
    Det var overraskende, og veldig hyggelig!
    Klem fra LK

    SvarSlett
  4. Hei!

    Tuuusen takk! Så koselig! :D
    Jeg skal sette meg ned og finne 5 i kveld.
    Nå er det kjøttkaketid!

    Ha en super kveld! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med flott award!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett