fredag 3. juni 2011

LAMPER

Etter en liten pause (data trøbbel )er jeg nå tilbake :O)
I dag har jeg pyntet opp et par lamper med nostalgiske motiv og blonder.


LINFARGEDE



HVITE

Dagene brukes mest mulig ute, i hagen,jeg planter ,sår og prikkler :O)
Vi har hatt noen fantastiske dager nå :O)


Dette flotte ull hjertet kjøpte jeg av Ulla Bella og det henger jeg på døra når jeg driver i hagen :O)
I morgen er det Landsbymarked her med over 50 utstillere oppi gata,det blir koselig jeg gleder meg !!!

Ønker dere alle en strålende helg og tusen takk for alle de koselige komentarene og linker til hjelp :O))

Ønsker også nye følgere velkommen :O)))

Klem fra Hege :O)))

2 kommentarer:

  1. Kjempefine lamper!
    Rimelig og dekorativ fornyelse:-)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine lampene dine ble:) Ja, nå er det koselig å tusle i hagen. Er der for det meste selv også. Høres spennende ut med marked.

    SvarSlett